AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk

  • masa pelepasan:2024-05-01 23:14:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:579
  • Penerangan pantas:

    Almelo,Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah

Kandungan artikel

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Jika lif sudah di lantai pertama,AlmeloLift rumah tangga 5 tingkat kecil, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

AlmeloLif berhenti di tingkat tertentu untuk masa yang lama tanpa bergerak atau menjawab panggilan luaran: mungkin administrator lif telah mengaktifkan fungsi operasi pemacu.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

CibinongKebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.


AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk



Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Jika pembatasan kelajuan juga pecah dan kelajuan tidak dicapai, lif juga akan memicu set ketiga peranti perlindungan&#& mdash; Lidah keselamatan secara mekanik menghentikan kereta di kereta panduan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Professional adalah rajaButang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.


AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk



Sekarang, dan sama ada rumah lif-lif ada di mana-mana, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif,AlmeloLif rumah tangga kecil, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Bahan langsungAda butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

% jaminan keselamatan lif bergantung pada pemeliharaan dan pemeliharaan biasa. Hanya dengan pemeliharaan yang baik boleh lif bertahan lama. Lif memerlukan pemeliharaan biasa, dan ia tidak disarankan untuk membiarkan mereka beroperasi dengan masalah hanya kerana khawatir tentang biaya kos. Masalah kecil yang muncul di lif patut diselesaikan secepat mungkin untuk menghindari kerosakan besar. Penyediaan biasa bertujuan untuk memastikan operasi lebih selamat lif.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

AlmeloUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi,AlmeloTahap putaran mengangkat tetap, dan panggilan terputus.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.


NovMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk memberi anda AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk oleh syarikat kami, perkhidmatan AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk. AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AlmeloRumah rumah lift villa yang dibina sendiriPenyelesaian untuk masalah produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!